Trobada de la Síndica de Greuges amb  l'Associació SUMEM i la Federació ECOM

La Síndica de Greuges rep  a l'Associació SUMEM i a la Federació ECOM

La Síndica de Greuges de L'Hospitalet rep a l'Associació SUMEM i a la Federació ECOM i recull els problemes d'accessibilitat que generen les bicicletes compartides a les persones amb diversitat funcional.

Trobada

Consell de nois i noies de L’Hospitalet

La Síndica participa en el II Consell de nois i noies de L’Hospitalet

Els participants en el II Consell de nois i noies de L’Hospitalet han analitzat les queixes i els suggeriments dipositats pels infants a les bústies que hi ha a diferents escoles de la ciutat i les han traslladat a la Síndica de Greuges, així com diverses propostes de millora per la ciutat.

Consell

Trobada de síndiques i síndics de greuges a L'Hospitalet

Per debatre sobre les reclamacions més freqüents dels ciutadans

La síndica de greuges de L’H, Merche García, ha estat l’amfitriona de la trobada amb sis síndics de diferents ciutats de Catalunya. Durant  sessió de treball,  han parlat de la Carta de Drets i deures de la Ciutadania impulsada des de l’Ajuntament i de les reclamacions més freqüents. A L’H, l’oficina de la síndica es troba a l’edifici de Ca’n Arús.

Trobada

El Síndic de Greuges de Catalunya i la sindicatura de L'H signen un conveni de col·laboració

Per assegurar als ciutadans la resolució ràpida i eficaç de les seves queixes

La síndica de greuges de L'Hospitalet i el síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, han signat un conveni entre les dues institucions que estableix les bases de col•laboració i cooperació necessàries per assegurar la resolució ràpida i eficaç de les queixes. Alhora volen cooperar en les actuacions d'ofici d'interès general que afecten l'àmbit municipal.

El

La Síndica de L'H pren possessió del càrrec

Merche Garcia defensarà els drets dels ciutadans

La primera síndica de greuges de la ciutat ha pres possessió del càrrec durant un acte al Saló de Plens de l’Ajuntament. S’encarregarà de garantir que no es vulnerin els drets de la ciutadania i atendrà la les queixes que plantegin contra l’administració local.

La

Et pot interessar